abs är det som låter,det låter bara när hjulen börjar o släppa taget,antagligen när det är halkigt ute.
hej!
Kan någon tala om för mig vad som händer med min bil volvo 850 automat 1995 när jag bromsar så smatrar det fram under v framjul det låter som en kompressor startar och sen så stiger bromspedalen upp till max ibland kommer samma ljud från v bak med ???????? //Nalle
Kan någon tala om för mig vad som händer med min bil volvo 850 automat 1995 när jag bromsar så smatrar det fram under v framjul det låter som en kompressor startar och sen så stiger bromspedalen upp till max ibland kommer samma ljud från v bak med ???????? //Nalle