Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

utan tomgång mb 124 230e

Startad av holmger · 2009-05-30 · 2 svar

holmgerTrådstart
Hej, helt plötsligt så försvann tomgången på min merca, 230e -86, har kollat om någon slang var trasig men vet ej säkert om jag sett alla. någon som har en ide om vad det kan vara? Finns en del elektriskt som jag inte kan!
holmger
MagnusL
Hej det kan vara styrtrycksventilen jag tror den är electronisk på din.
gillholmen
Hej, tack för svaret. Jodå det var det felet. Bilen såld!!! för mycket pengar på en gammal bil. Lite synd då den gick bra på etanolblandning!
holmger

Fler trådar i Hjälpforumet Bil