Hej det kan vara styrtrycksventilen jag tror den är electronisk på din.
Hej, helt plötsligt så försvann tomgången på min merca, 230e -86, har kollat om någon slang var trasig men vet ej säkert om jag sett alla. någon som har en ide om vad det kan vara? Finns en del elektriskt som jag inte kan!
holmger
holmger