Om du har en V70N vilket du borde ha till dom fälgarna så ska man montera utslagsbegränsare i stryväxeln & på spindlarna.
montara dom på spindlarna & strunta i som i styrväxeln så får du en hyvsad funktion.
om du kollar på spindeln vid fult rattutslag så har du en blå plastbit som tar i länkarmen, dena plastbit ska bytas mot en tjockare. (har du en tidig bil kan det vara en svart plast rulle)
montara dom på spindlarna & strunta i som i styrväxeln så får du en hyvsad funktion.
om du kollar på spindeln vid fult rattutslag så har du en blå plastbit som tar i länkarmen, dena plastbit ska bytas mot en tjockare. (har du en tidig bil kan det vara en svart plast rulle)