jag hade ett jäkla rasslande på min Passat 1,9tdi-96 och då var spännrullen till multiremmen som glappade pga att multiremmen var helt slut.Bytte remmen och sen hördes bara diselknacket.:i
Hej.
Jag har problem med min V6 tdi (Passat V6 Tdi 02 4-motion).
Motorn rasslar väldigt mycket sporadiskt, men bara innan den har fått upp värmen ordentligt.
Det låter som att alla spridarna öppnar på en gång och bilen blir lite försvagad en stund?
Det låter väldigt otäckt.
Vad jag vet så rasslar passat tdi ganska mycket. Men inte så här mycket!
Tacksam för tips.
R
Jag har problem med min V6 tdi (Passat V6 Tdi 02 4-motion).
Motorn rasslar väldigt mycket sporadiskt, men bara innan den har fått upp värmen ordentligt.
Det låter som att alla spridarna öppnar på en gång och bilen blir lite försvagad en stund?
Det låter väldigt otäckt.
Vad jag vet så rasslar passat tdi ganska mycket. Men inte så här mycket!
Tacksam för tips.
R