Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

V70 d5 manuell 2002

Startad av tonyek · 2010-05-28 · 0 svar

tonyekTrådstart
vad kan vas om datorn ej får kontakt med motorstyrenheten och inte går att starta efter man öppnat kabelhärva och försökt fixa ac n på bilen . Har mätt alla kablar och får kontakt med alla kablarna ?

Kan man se om man lyckats få kortslutning i styrenheten ?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil