Ca 15 000:- är max om jag skulle vara intresserad.
Om man skulle sälja följande bil, vad skulle den vara värd?
Svart Mazda 323F dohc - 90 i bra skick och har gått 22.000 mil.
Saker som är bytta:
* Nyrenoverad topp (jan 2003)
* Ny katalysator (feb 2003)
* Ny vindruta (mars 2003)
* Nya bromsrör (feb 2003)
* Nästan nya sommar däck (sommar 2002)
* Nästan nya alufälgar ( sommar ) Mim fälgar
* Nya tändkablar, tändstift och rotor. (jan 2003)
* Ny besikt (feb 2003) med tre anm. alla fixade!
* Swedeguard larm med startspärr.

Svart Mazda 323F dohc - 90 i bra skick och har gått 22.000 mil.
Saker som är bytta:
* Nyrenoverad topp (jan 2003)
* Ny katalysator (feb 2003)
* Ny vindruta (mars 2003)
* Nya bromsrör (feb 2003)
* Nästan nya sommar däck (sommar 2002)
* Nästan nya alufälgar ( sommar ) Mim fälgar
* Nya tändkablar, tändstift och rotor. (jan 2003)
* Ny besikt (feb 2003) med tre anm. alla fixade!
* Swedeguard larm med startspärr.
