Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Vad är denna bilen värd?

Startad av xtreme · 2003-03-13 · 4 svar

xtremeTrådstart
Om man skulle sälja följande bil, vad skulle den vara värd?

Svart Mazda 323F dohc - 90 i bra skick och har gått 22.000 mil.
Saker som är bytta:
* Nyrenoverad topp (jan 2003)
* Ny katalysator (feb 2003)
* Ny vindruta (mars 2003)
* Nya bromsrör (feb 2003)
* Nästan nya sommar däck (sommar 2002)
* Nästan nya alufälgar ( sommar ) Mim fälgar
* Nya tändkablar, tändstift och rotor. (jan 2003)
* Ny besikt (feb 2003) med tre anm. alla fixade!
* Swedeguard larm med startspärr.

323f2.jpg
Krister Lindholm
Ca 15 000:- är max om jag skulle vara intresserad.
Klos
Enklaste sättet att kolla begagnatpriser är att söka efter samma bil på www.blocket.se och www.motorborsen.com eller www.bytbil.se
Christer Gustafson
Omkring 20tusen beroende på skick!
Conejo
Jag skulle inte bjuda mer än 15 för den. :OO

Fler trådar i Hjälpforumet Bil