Detta är troligt en backventil och är mest troliga orsaken till ditt problem, som inte ens i original bör kosta allt för mycket,,
För ett tag sedan började min VW T4-91 gå ojämnt i vissa lägen. För en vecka sedan upphörde bromsservon att fungera. Igår började den dö vid tomgång.
Då tyckte jag att det var dags att lyfta på huven, och hittade denna lilla plastmojäng. Den är sprucken och trasig och diverse slangar skall kopplas till den, men de hängde lösa nu. Den svarta ändan går till motorn.
Vad kallas en sån här och var kan man köpa en ny?
Jag antar och hoppas att denna lilla sak är den enda boven i dramat? eller?
Då tyckte jag att det var dags att lyfta på huven, och hittade denna lilla plastmojäng. Den är sprucken och trasig och diverse slangar skall kopplas till den, men de hängde lösa nu. Den svarta ändan går till motorn.
Vad kallas en sån här och var kan man köpa en ny?
Jag antar och hoppas att denna lilla sak är den enda boven i dramat? eller?