Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Vad har jag för Mazda ?

Startad av 0x2A · 2006-05-01 · 1 svar

0x2ATrådstart
Hej.
Behöver ett cykelställ till min Mazda 626 -89 (ingen dragkrok)
Jag tror att det är en 5-dörrars, bakglasrutan går upp när jag öppnar bakluckan.
Har jag en Estate eller Hatchback ?

/TN
MoPar 66
Hatchback

Fler trådar i Hjälpforumet Bil