De första årsmodellerna var alldeles för motorsvaga de hade bara drygt 100 hk (~75 kW). :p
Kolla in detta forumet där kan du hitta mer info:
https://ptcruiserclubsweden.com/forum_1/index.php :i
Kolla in detta forumet där kan du hitta mer info:
https://ptcruiserclubsweden.com/forum_1/index.php :i