Ja denna lampa har flera benämningar, men ofta rör det sig om någon form av fel i styr/bränsle systemet, och det kan räcka med ett igensatt bränslefilter för att denna skall tändas, så om inte detta gjort så byt gärna det.
Och på en så pass gammal bil handlar det inte om något avancerat system, som låser felkoder och i stort föreligger ingen fara med att köra så om motorn i övrigt går bra vill säga.
Och på en så pass gammal bil handlar det inte om något avancerat system, som låser felkoder och i stort föreligger ingen fara med att köra så om motorn i övrigt går bra vill säga.