Så där hade jag på en 240. Då var det kylaren som var igensatt. Efter att ha bytt den så blev den bra sedan.
Hej
Jag har problem med min 245 diesel..Den blir bara varmare å varmare.Har bra oljetryck rent å fint kjyl och även monterat olje kyl för för senare turbokonvertering...Har bytt till LT31 ans termostat som är 80 grader mot volvos 87 men inget hjälper.....Nån som har nån teori....Snart kokar den...
Jesper :q
Jag har problem med min 245 diesel..Den blir bara varmare å varmare.Har bra oljetryck rent å fint kjyl och även monterat olje kyl för för senare turbokonvertering...Har bytt till LT31 ans termostat som är 80 grader mot volvos 87 men inget hjälper.....Nån som har nån teori....Snart kokar den...
Jesper :q