Inte hundra på denna modell men så här ser den ut demonterad om det kan vara någon tröst:https://bilder.lagabasen.se/delar/1033/1033661656vy1.jpg . :-)
Så var det dags igen, monteras kupefläkten (värme) i och ur från motorrummet eller inifrån kupen? bilen är en 230 w124 av -86 års modell.holmger