Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Värmefläkt som slutat fungera!

Startad av alfaromeo155 · 2008-12-28 · 1 svar

alfaromeo155Trådstart
Har en Alfa 155:a... igår lade värmefläkten i bilen av. Säkringen är hel. Någon som har något tips gällande vad felet kan vara?
slirfeldt
Fungerar den alltså inte på något läge? I så fall kan det vara fläktmotorn som gett upp, kontrollera först att det verkligen finns ström vid dess säkring som är tämligen vanligt fel på dessa.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil