Fungerar den alltså inte på något läge? I så fall kan det vara fläktmotorn som gett upp, kontrollera först att det verkligen finns ström vid dess säkring som är tämligen vanligt fel på dessa.
Har en Alfa 155:a... igår lade värmefläkten i bilen av. Säkringen är hel. Någon som har något tips gällande vad felet kan vara?