Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

värmepaket

Startad av Tomas W · 2004-01-27 · 0 svar

Tomas WTrådstart
Hej.

Undrar om det är någon som vet hur mycket jobb/svårt det är att byta värmepaket på en golf 2:a. kanske några tips.

MVH Tomas

Fler trådar i Hjälpforumet Bil