Sstefan66Trådstart2006-11-13Värmemätaren går bara upp ca 25%. Är det rätt eller ? Har bytt termostat. Vad är det för fel i så fall ?
LLudde_572006-11-13 · #Har du "rätt" värme i motor och kupé? Kan ju vara så att mätaren/givaren är lite trötta bara.