Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Värmeproblem

Startad av stefan66 · 2006-11-13 · 1 svar

stefan66Trådstart
Värmemätaren går bara upp ca 25%. Är det rätt eller ? Har bytt termostat. Vad är det för fel i så fall ?
Ludde_57
Har du "rätt" värme i motor och kupé?
Kan ju vara så att mätaren/givaren är lite trötta bara.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil