kylvätskan på toyotan byttes enligt serviceintervallen och efter det så är värmen urkass!
det verkar vara luft inuti systemet eftersom man hör att det "bubblar "under instrumentpanelen men tempen är ändå normalhög!den har varit inne på flera olika verkstäder och ingen av dom har lyckats få ut luften...innan dom böt kylarvätska så var det kanonbra värme...det bör tilläggas att bilen har ju ett separat värme i baksätet kan det ha nåt med det att göra?
bilen saknar AC
nån som har nån idé hur man ska få ut luften, termostaten är bytt!
det verkar vara luft inuti systemet eftersom man hör att det "bubblar "under instrumentpanelen men tempen är ändå normalhög!den har varit inne på flera olika verkstäder och ingen av dom har lyckats få ut luften...innan dom böt kylarvätska så var det kanonbra värme...det bör tilläggas att bilen har ju ett separat värme i baksätet kan det ha nåt med det att göra?
bilen saknar AC
nån som har nån idé hur man ska få ut luften, termostaten är bytt!