vet inte hur moderna renoult 5 e! men kan vara att du har för lite bromsvätska! då brukar handbromslampan lysa! annars e de bara att kolla om brytaren som kollar om handbromsen är nere är kass!
Hej! Varningslampan för handbromsen lyser under körning på min reunalt 5:a, men bromsen ligger inte på, någon som har några tankar om vad det kan bero på?
Sen har jag även en fråga om ratten, den kärvar och "knäpper" lite när man svänger, bilen rätar inte heller upp sig själv när man släpper ratten.
Någon som har något tips?
Sen har jag även en fråga om ratten, den kärvar och "knäpper" lite när man svänger, bilen rätar inte heller upp sig själv när man släpper ratten.
Någon som har något tips?