Går och låter motorn bra så är det högst troligt någon fara med att köra tills vidare då det med tanke på den temperaturen tillfälligt kan ge sådana symtom på elektroniken. Men du kan pröva med att lägga av ena batteripolen en stund och se om det konstant släcker den lampan. Men annars bör du låta kontrollera detta närmare hos verkstad.
Hej
Varnigslampan för motorns självdiagnos blinkar på min 406 -04.
När jag startade bilen i morse (-25gr C) startade bilen som vanligt men stannade
igen. Startade den igen och den går hur fint som helst men varninglampan blinkar.
Törs man köra ?
mvh bodde
Varnigslampan för motorns självdiagnos blinkar på min 406 -04.
När jag startade bilen i morse (-25gr C) startade bilen som vanligt men stannade
igen. Startade den igen och den går hur fint som helst men varninglampan blinkar.
Törs man köra ?
mvh bodde