ja jag har hittat den och bytt den nu. fan va tajt det var.
Tjena! jag letar alltså efter tempgivaren för vattnet på min astro med v6:an årsmodell 92 precis som rubriken löd. Hittar bara en på vänster sida av blocket (innifrån cupèn, kåpan riven) men den verkar bara vara för instrumentpanelen som varnar om den går för varm. Någon som bytt tidigare eller någon som vet var den rackarn finns?