Tja!
Har problem med min varvräknare. För några dar sedan la den av under körning. Sen dess så funkar den ibland, helt död ibland och ibland ser det ut som den dansar till musiken! :l
Har försökt felsöka... I min bil går det en givare till styrboxen och vidare till instrumentpanelen. Är det fel på givaren borde blien gå dåligt. så det måste vara mellan styrboxen och instrumentpanelen? :q
Känns som något glapp men den reagerar inte direkt vid guppiga vägar...
En sak till, den kan hoppa till ibland när ENDAST tändningen är på. Vilket tyder på att det inte är givaren eftersom den inte sänder några signare då?
Hjälp! Vill inte betala ny varvräknare på 4300kr :eek: om det inte är det som är felet!
Gustav Idström
Har problem med min varvräknare. För några dar sedan la den av under körning. Sen dess så funkar den ibland, helt död ibland och ibland ser det ut som den dansar till musiken! :l
Har försökt felsöka... I min bil går det en givare till styrboxen och vidare till instrumentpanelen. Är det fel på givaren borde blien gå dåligt. så det måste vara mellan styrboxen och instrumentpanelen? :q
Känns som något glapp men den reagerar inte direkt vid guppiga vägar...
En sak till, den kan hoppa till ibland när ENDAST tändningen är på. Vilket tyder på att det inte är givaren eftersom den inte sänder några signare då?
Hjälp! Vill inte betala ny varvräknare på 4300kr :eek: om det inte är det som är felet!
Gustav Idström