KKrister LindholmTrådstartNu när det e lite småkyligt ute.. kanske det inte är så smidigt att vaxa bilen utomhus... rätta mig om jag har fel?
GDS hallar e oftast lite för mörka för att man ska kunna se ordentligt .
Har ni några tips på hur ni brukar göra för att vaxa bilen under höst/vinter halvåret..?
Enda chansen är att hitta ett ställe där det är varmt & ljust... Vaxa ute i minusgrader funkar liksom inte alls :-)
OK´s GDS-hallar brukar väl vara hyfsade??