Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Vaxa bilen..

Startad av Krister Lindholm · · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu när det e lite småkyligt ute.. kanske det inte är så smidigt att vaxa bilen utomhus... rätta mig om jag har fel?
GDS hallar e oftast lite för mörka för att man ska kunna se ordentligt .
Har ni några tips på hur ni brukar göra för att vaxa bilen under höst/vinter halvåret..?
Krister Lindholm
Enda chansen är att hitta ett ställe där det är varmt & ljust... Vaxa ute i minusgrader funkar liksom inte alls :-)

OK´s GDS-hallar brukar väl vara hyfsade??

Fler trådar i Hjälpforumet Bil