Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Växellåda Ford Escort -88.

Startad av Freba · 2007-10-02 · 0 svar

FrebaTrådstart
Tjenare!

Hade en funderare...
Jag har en Escort -88 med 5 vxl låda, som är lite knackig! ;-)

så jag börja fundera lite på hur pass lika lådorna är på de nyare modellerna?
Tex om det skulle kunn agå att slänga i en -92 års modell låda i min -88?

Någon som vet nåt om det?

Mvh Freba

Fler trådar i Hjälpforumet Bil