Tjenare!
Hade en funderare...
Jag har en Escort -88 med 5 vxl låda, som är lite knackig! ;-)
så jag börja fundera lite på hur pass lika lådorna är på de nyare modellerna?
Tex om det skulle kunn agå att slänga i en -92 års modell låda i min -88?
Någon som vet nåt om det?
Mvh Freba
Hade en funderare...
Jag har en Escort -88 med 5 vxl låda, som är lite knackig! ;-)
så jag börja fundera lite på hur pass lika lådorna är på de nyare modellerna?
Tex om det skulle kunn agå att slänga i en -92 års modell låda i min -88?
Någon som vet nåt om det?
Mvh Freba