Kändes kopplingspedalen normal medans du hade problemet?Om inte så ligger nog felet i kopplingsmanövreringen.
Fick idag helt plötsligt stora problem att få i växlarna. Fick använda rejält med kraft för att få i dem under mycket oväsen. Stängde av motorn och då fungerade de normalt. Startade igen men det var likadant. Höll på så några gånger och efter ett tag så fungerade växlarna normalt igen ? Är det någon som kan något om detta ? Tacksam för respons
gaz
gaz