Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

växellåds problem

Startad av rosen · 2006-08-10 · 1 svar

rosenTrådstart
chrysler voy-00-aut växlar oroligt och hoppar in i dimp in läget när man motor bromsar
går att av hjälpa genom starta om motorn.
men vad är felet? finns det några ideer:fraga :r
Larry
Prova denna länk, har hjälpt mig mycket !

https://www.allpar.com/

Anders

Fler trådar i Hjälpforumet Bil