IindianenTrådstart2009-07-18någon som vet var man fyller växellåds olja på en berlingo med manuell låda:q
Nivåpluggen som man fyller genom sitter på gaveln och är lite större än de andra gavel-bultarna. 19mm hylsa! :cool:
hmm jag e nog trøg eller blind hittar inte något som ser ut som det
Årsmodell och motor??
Finns ngn enstaka tidig som man fyller via hastighetsgivarsensorn....
det e en 03 med den minsta bensinmotorn
Märkligt att du inte hittar den. :confused:
Skall definitivt vara en större bultskalle, inte så hög, 19mm hylsa, på vä sida mot hjulet, kanske dold av innerskärmen.
det enda jag finner e en fyrkants bult som e vänd inåt fins två sådna på växellådan en i botten och en lite høgre upp presis innanfør plast skärmen kan det vara den det e den enad som verkar vara i närheten av något lite større hål:confused:
Jo men visst, skruva ur den innanför skärmen så ska du se att du är rätt ute.
Brukar dock inte sitta dom gamla runda bultarna med invändig fyrkant.