Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Växellådsolja

Startad av mappo · 2002-06-18 · 1 svar

mappoTrådstart
Behöver man byta oljan i växellådan?
Min SAAB 900 (88) har gått ganska exakt 30 000 mil och växellådsoljan
är aldrig bytt. Kan det vara idé
Krister Lindholm
mappo wrote:
Behöver man byta oljan i växellådan?
Min SAAB 900 (88) har gått ganska exakt 30 000 mil och växellådsoljan
är aldrig bytt. Kan det vara idé

Japps!

Redigerat) Japps igen!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil