Synkroniseringen är troligtvis sliten och/eller växelväljaren sliten. Vet inte hur svårt det är att fixa på just Audi men kanske någon annan som vet lite mer om audi?
Audi 100 som växlarna hoppar ur på.
Är det någon som vet vad det kan vara ??
1-5 växlar hoppar ur när man släpper gasen, ju högre växel desto lättare hoppar den ur.
Lådan känns som man rör i en degskål.
Backen funkar perfekt.
Är det någon som vet vad det kan vara ??
1-5 växlar hoppar ur när man släpper gasen, ju högre växel desto lättare hoppar den ur.
Lådan känns som man rör i en degskål.
Backen funkar perfekt.