Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ventilkåpspackning saab 9000-90

Startad av polxlt · 2006-09-22 · 1 svar

polxltTrådstart
Hej!
Det står att verkstadshandboken att man ska använda silikon på vissa ställen när man byter packningen till ventilkåpan.
Det jag undrar över vad för sorts silikon det ska vara

Någon?
savanna
packningssilicon som finns där du handlar bildelar

Fler trådar i Hjälpforumet Bil