Då är troligt bränslepumpsreläet defekt och bör sitta bland dom andra reläena vid säkringscentralen, har dessvärre heller inget kopplingschema för den modellen,,,
Har en Vento 95:a där bensinpumpen lagt av. Finns ingen spänning bak på pumpen. Säkringen är hel och där är det 12V. Vet någon vad som finns däremellan ? (Har tyvärr inget elschema..)