LlingoTrådstart2010-01-05till problemet har haft loss drivaxeln på min passat tdi -98 för byte av en damask till den yttre drivknuten. efter att jag bytt detta och monterat ihop allt enligt konstens alla regler så har jag nu fått rätt kraftiga vibrationer i framvagnen när man kör. vad är felet ?
Har du monterat tillbaka axeln i samma läge som den var innan?
Tog du lös den helt eller lossade du bara ena sidan?
ha ha var bara ett skit fel :-)
hade bildats rejält med is i bakfälgarna i kallraset vid dörren i garaget.
men men är numera mycket snabb på demontering/montering av drivaxel på passater.
Jo du är inte de förste med dessa erfarenheter så här års, men kul att det löste sig och slippa idiotförklara sig själv för något fel man inte gjort,,, :-)