Låter som ett motorfäste kan även vara hjulbultarna som siter lite löst om du har tur det räker att du har lite skitt melan fälg och bromsskiva så blir det obalans men i vilken hastighet rör det sig om???????
Hej på er!
Jag har en Nissan Sunny från 1987 som uppför sig lite mystiskt. När jag accelererar tex vid en omkörning börjar växelspaken vibrera och vibrationerna känns även i övriga bilen. Vid "normal" körning utan belastning funkar allt bra. Vad tror ni det kan vara symtom på?
Tack på förhand!
Jag har en Nissan Sunny från 1987 som uppför sig lite mystiskt. När jag accelererar tex vid en omkörning börjar växelspaken vibrera och vibrationerna känns även i övriga bilen. Vid "normal" körning utan belastning funkar allt bra. Vad tror ni det kan vara symtom på?
Tack på förhand!