Min erfarenhet är att biltemas grejor är helt ok. Börja med att kolla upp att ok och allt funkar bra. om tex en av de bägge glidpinnarna (som finns på de flesta ok) kärvar, så kan oket klämma ojämnt och "hacka". Vad är det för bil?
Som rubriken lyder så har jag vibrationer i ratten vid inbromsning. Standardsvaret är väl byt skivor,men vad jag undrar är om detta kan uppkomma om oket tjärvar så beläggen tar ojämnt. Tänkte höra med er först innan nya skivor. Håller biltemas grejer bra kvalitet när det gäller skivor och belägg?
Thomas
Thomas