Knutkors eller stödlagret.
hej!
jag har ett problem som jag tänkte att ni kanske kan hjälpa till med.
det är så att min 244 DL -82 börjar vibrera vid 70-80km/h och slutar inte vibrera förrän vid ~95Km/h.
jag är ganska säker på att det inte är obalans i hjulen eftersom det blir lite bättre när jag lättar på gasen.
dessutom så har jag obalans i hjulen vid ~120Km/h :D
detta är ruskigt störande när man t.ex ligger bakom en tradare och inte kan köra om.
tacksam för svar
jag har ett problem som jag tänkte att ni kanske kan hjälpa till med.
det är så att min 244 DL -82 börjar vibrera vid 70-80km/h och slutar inte vibrera förrän vid ~95Km/h.
jag är ganska säker på att det inte är obalans i hjulen eftersom det blir lite bättre när jag lättar på gasen.
dessutom så har jag obalans i hjulen vid ~120Km/h :D
detta är ruskigt störande när man t.ex ligger bakom en tradare och inte kan köra om.
tacksam för svar