MMoPar 66Trådstart2004-01-07Var i he***** sitter den någonstans? X(
man ser ett rör som går in i innerskärmen sitter den inne i kupén vid torpedväggen eller sitter den innanför innerskärmen???
Ursäkta en dum fråga men... finns det verkligen en Renault 605 ?
Är inte det Peugots modellnummer ?
Anders P wrote:
Ursäkta en dum fråga men... finns det verkligen en Renault 605 ?
Är inte det Peugots modellnummer ?
Jo det stämmer Peugoet ska det Fransk skitbil vilket som :e
Nu har jag ändrat rubriken oxå
den sitter under spolarvätske behålaren om du har tur får du riva ner framskärmen §e