Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Vindrutespolaremotor Peugoet 605-90

Startad av MoPar 66 · 2004-01-07 · 3 svar

MoPar 66Trådstart
Var i he***** sitter den någonstans? X(
man ser ett rör som går in i innerskärmen sitter den inne i kupén vid torpedväggen eller sitter den innanför innerskärmen???
Ludde_57
Ursäkta en dum fråga men... finns det verkligen en Renault 605 ?
Är inte det Peugots modellnummer ?
MoPar 66
Anders P wrote:
Ursäkta en dum fråga men... finns det verkligen en Renault 605 ?
Är inte det Peugots modellnummer ?

Jo det stämmer Peugoet ska det Fransk skitbil vilket som :e
Nu har jag ändrat rubriken oxå
mekaren82
den sitter under spolarvätske behålaren om du har tur får du riva ner framskärmen §e

Fler trådar i Hjälpforumet Bil