Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Vindrutetorkar problem

Startad av Kickstart · 2008-01-21 · 1 svar

KickstartTrådstart
Hej!
Min SEAT cordoba har börjat bråka...
Vindrutetorkarna börjar gå lite när som helst, startar oftast när man startar bilen. Ibland kan man stänga av dom men oftast går dom tills dom själva vill sluta. Vad kan vara fel?? Kan det vara något relä som spökar, eller?? Vad dom olika reläerna är till för står inte i "bruksen" till bilen, bara vad säkringarna sköter.
Hoppas någon kan svara, börjar bli trött på att dom "viftar" när det inte regnar..:e:e// Micke
bejotel2
Har samma problem med min Cordoba -99. Köpte nytt relä idag men det hjälpte inte. Antar att det är armen som knasar. Har bokat tid för rep nu iaf. Postar när jag vet vad det var för fel.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil