I regel då torkarna inte stannar där dom ska utan stannar ofta i ett visst läge brukar då bero på torkarmotorns interna släprings automatik som styr när och hur långt torkarna ska gå som då är trasig. Bästa vore där att kontrollmäta vid torkarmotorns kontakt att strömfunktionen är den rätta för samtliga torkarlägen.
Hej. Har problem med intervalltorkarna,dom går i intervaller men endast halva slag åt gången ,kontinuerlig drift fungerar men återgår inte till utgångsläget när jag stänger av dom. Är det någon som kan hjålpa mig med detta är jag väldigt tacksam
Alve
Alve