Om du drar manuellt i torkarbladet/armen, kan du röra det över rutan då?
Gissningsvis har torkararmens infästning mot axeln lossat av någon anledning, alternativt att länkaget ( återfinns i motorrummet eller under instrumentbrädan, beroende på bil och modell ) gått sönder/glappat till sig.
Gissningsvis har torkararmens infästning mot axeln lossat av någon anledning, alternativt att länkaget ( återfinns i motorrummet eller under instrumentbrädan, beroende på bil och modell ) gått sönder/glappat till sig.