Kan det vara så att bladen har frusit fast på rutan, du har startat torkarna och rensat splinesen i torkararmen, värt att kolla då det är den enklaste åtgärden, den kan du kolla genom att starta torkarna och se om själva axeln som torkaren sitter fast i rör sig, och armen står stilla... eller helt enkelt ta tag i den högra torkaren och se om den går att röra för hand utan alltför mycket motstånd.
Om den visar sig vara felfri (alltså att armen sitter fast i axeln, inte går att röra upp o ner utan att det tar emot väldigt mycket) så kan det vara någon del i länkaget till den högra sidan som har hoppat loss, lite jobbigare att fixa, men inte alls svårt eller omöjligt, bara jobbigt.
lite mysko förklaring kanske, men när du tittar på det så kommer du att förstå..
Jaa, det var vad jag kunde komma på iaf..
lycka till
Om den visar sig vara felfri (alltså att armen sitter fast i axeln, inte går att röra upp o ner utan att det tar emot väldigt mycket) så kan det vara någon del i länkaget till den högra sidan som har hoppat loss, lite jobbigare att fixa, men inte alls svårt eller omöjligt, bara jobbigt.
lite mysko förklaring kanske, men när du tittar på det så kommer du att förstå..
Jaa, det var vad jag kunde komma på iaf..
lycka till