OOpelMickeTrådstart2005-10-15nu ska Granadan snart in och jag söker en vinter bil helst Ford Sierra 2,0 1987-1991, men även volvo 240 opel kadett, rekord m,m går bra.
bilen ska helst va besiktad o skattad hade tänkt lägga ut 5000 kr för bilen och inom angränsade län i stockholm. Skicka pm till mig om du vet nåt.
Varför inte skaffa en riktig bil?
Köp min Granada... ;-)
nej jag missade tyvärr Landet runt, fick veta att dom hade Granada repotage försent ju. Granada 2,8 dricker väl runt 2 liter per mil med dubbdäck??