hej , ja jag kör på agi sarek nu & har gjort det dom siista två säsongerna .
Fungerar utmärkt :)
Men det kan tänkas att dom har något kortare livslängd än märkesdäcken , fast det vet igentligen inte om det är så .
Jag köpte några billiga däck från någe land i asien en gång . bambi på hal is , direkt livsfarliga ! Det finns säkert bra däck därifrån , men det känns om det är ett lotteri .
Agi brukar få bra testresultat .
Annars så har https://www.dackonline.se/dack.html
anständiga priser , dom har även anknytna verkstäder som lägger om däcken
det verkar dock inte hagla med 17 tums vinterdäck så det kanske kan vara ide att köpa fälgar med . gjorde en snabb koll på däckonline , verkar finnas tex goodyear med stålfälg för ca 1169 kr st . fast nu vet jag ju inte exakt vad du har för bil
Fungerar utmärkt :)
Men det kan tänkas att dom har något kortare livslängd än märkesdäcken , fast det vet igentligen inte om det är så .
Jag köpte några billiga däck från någe land i asien en gång . bambi på hal is , direkt livsfarliga ! Det finns säkert bra däck därifrån , men det känns om det är ett lotteri .
Agi brukar få bra testresultat .
Annars så har https://www.dackonline.se/dack.html
anständiga priser , dom har även anknytna verkstäder som lägger om däcken
det verkar dock inte hagla med 17 tums vinterdäck så det kanske kan vara ide att köpa fälgar med . gjorde en snabb koll på däckonline , verkar finnas tex goodyear med stålfälg för ca 1169 kr st . fast nu vet jag ju inte exakt vad du har för bil