Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Vinterdäck saab 14"

Startad av Qvisten · 2009-04-22 · 0 svar

QvistenTrådstart
har 4st dubbdäck som suttit på en saab 900 ng som bara tar plats.
räcker minst en vinter till.
400:- för alla.

Fler trådar i Köp och sälj