Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

volvo 240

Startad av moffoo · 2008-05-22 · 1 svar

moffooTrådstart
Har en volvo 240 88:a undrar nu: det kommer varmluft vid vindrutan fram och sidoventilerna fast jag har slagit av värmen, Varför? Vad gör man? Tacksam för hjälp.
sigge21
Det första du bör kolla är om värmekranen stänger. Sitter till vänster om värmepaketet ( under ratten)...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil