Det första du bör kolla är om värmekranen stänger. Sitter till vänster om värmepaketet ( under ratten)...
Har en volvo 240 88:a undrar nu: det kommer varmluft vid vindrutan fram och sidoventilerna fast jag har slagit av värmen, Varför? Vad gör man? Tacksam för hjälp.