man kan på strålkastarstyrkan se om det är batteriet eller det är fel på
om stålkastarna lysrer märkbart svagare eller slockar är det troligen batteriet eller batterianslutningarna, om inte behöver startmotorn renoveras/bytas ut
till handbromsen är det separata backar som sitter i skivans trumma bak
som behöver justeras ut på 140:an är det en kuggad stång på insidan
men hur det är på 240:an vet jag ej
om stålkastarna lysrer märkbart svagare eller slockar är det troligen batteriet eller batterianslutningarna, om inte behöver startmotorn renoveras/bytas ut
till handbromsen är det separata backar som sitter i skivans trumma bak
som behöver justeras ut på 140:an är det en kuggad stång på insidan
men hur det är på 240:an vet jag ej