Dåligt skick på tändsystemet allmänt, eller kanske vatten i bensintanken/filtret mm?
Jag har en volvo 360 -88 som är väldigt svårstartad så fort det blir minusgrader.
Jag kan provstarta den, låta den vila, prova, låta den vila en timme och sen kan den gå i gång, om jag har tur.....
Har precis bytt batteri.
Vad kan det vara för fel?
Jag kan provstarta den, låta den vila, prova, låta den vila en timme och sen kan den gå i gång, om jag har tur.....
Har precis bytt batteri.
Vad kan det vara för fel?