Knepigt att inte laddlampan lyser då,, svårt att rakt av avgöra var felet är men vanligt är att kolen är slut, länkar en vettig sida med lite felsöknings tips om detta: https://www.startmotor.se/page/generator
Annars är det beroende på generator utförande hur bra tillgången på tex kol är, då dessa bilar kan ha ett flertal varianter, men dom flesta har iaf inbyggda laddregulatorer och kol bör en elmekaniska verkstäder ha som tex Malte Månsson.
Annars är det beroende på generator utförande hur bra tillgången på tex kol är, då dessa bilar kan ha ett flertal varianter, men dom flesta har iaf inbyggda laddregulatorer och kol bör en elmekaniska verkstäder ha som tex Malte Månsson.