Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

volvo 460 behöver hjälp

Startad av bellboop · 2006-08-26 · 0 svar

bellboopTrådstart
min bil har krånglat lite med det elektriska tex stereon har dött några gånger i ca några sekunder och nån gång så har bilen dött i en korsning när den har stått på tomgång. Men igår så stendog den det enda elektriska som funkar på den e fönsterhissarna, varningsblinkers och en svag tuta + att startmotorn går runt när man vrider på tändningen men sen händer inget mer. Nån som har varit med om samma sak eller vet vad som e fel snälla hjälp mig jjag har ingen aning om vad det kan va.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil