Tycker det låter som att tändningslåset spökar. Prova att slå på tändningen och sedan ansluta startmotorn manuellt utifrån och se om den inte startar då. (glöm inte att ha friläge!!) Gör den det så är nog tändningslåset boven. Brukar gå att lägga en mejsel mellan grova + kabeln på starten och stiftet till tillslaget. Var dock försiktig så du inte kortsluter!!
Hejsan!!!!
Min förfärliga Volvo (just nu)..*s*
Den vill inte starta stillastående.
Bytte nyligen till ett helt nytt batteri.
Å när jag ska starta så går den runt men vägra starta..Även me starthjälp funka d ej..
MEN om jag rullar igång den så går d direkt.Behövs inge mycke för att starta den då.
Sen kan jag starta den under 1 dag el 2.
Sen ä d bara att börja om me att knuffa igång den..
Tips på vad detta kan vara för fel????
Tack på förhand Micke
Min förfärliga Volvo (just nu)..*s*
Den vill inte starta stillastående.
Bytte nyligen till ett helt nytt batteri.
Å när jag ska starta så går den runt men vägra starta..Även me starthjälp funka d ej..
MEN om jag rullar igång den så går d direkt.Behövs inge mycke för att starta den då.
Sen kan jag starta den under 1 dag el 2.
Sen ä d bara att börja om me att knuffa igång den..
Tips på vad detta kan vara för fel????
Tack på förhand Micke