Hej!
Vanligt fel hos Volvo Automat har jag hört! Det är något avancerat namn på den så jag kommer inte ihåg. I alla fall så handlar det om en spärr som är av, jag hade själv ett sådant problem. Lämnade in den hos en automadlådeverkstad och de fixade det på ett kick. det kostade dock 800 spänn att fixa.
Vanligt fel hos Volvo Automat har jag hört! Det är något avancerat namn på den så jag kommer inte ihåg. I alla fall så handlar det om en spärr som är av, jag hade själv ett sådant problem. Lämnade in den hos en automadlådeverkstad och de fixade det på ett kick. det kostade dock 800 spänn att fixa.