Mmats.sTrådstart2008-02-29Det var tänd kablar som fela Tackar för all hjälp:upp
lite klurig när det gäller spruteriet den bilen det är två pumpar min 740gle som jagb hade för nått år sedan hade problem med den ena pumpen den nere i tanken och betedde sig såhär som du beskriver så det kan kanske vara det MEN det vanligaste med en bil som uppför sig såhär brukar vara nått problem med nån tänndel
@oollaa 29717 wrote:lite klurig när det gäller spruteriet den bilen det är två pumpar min 740gle som jagb hade för nått år sedan hade problem med den ena pumpen den nere i tanken och betedde sig såhär som du beskriver så det kan kanske vara det MEN det vanligaste med en bil som uppför sig såhär brukar vara nått problem med nån tänndel
kolla igenom kablar ,stift o filter. luft/bränsle.
annars är dom driftsäkra:)
Som tidigare nämde, så kan pumpen i tanken paja. Man kan då uppleva att pumpen under bilen hörs mera. och att bilen rycker o knycker när det närmar sig kvarts tank. men det problemet ska vara i oberoende hastighet.
Just det symtomen va just problem på låga varv med lite soppa i tanken (hade aldrig mycke soppa i så jag vet inte iofs) men det jag glömde nämna va att pumpen under bilen lät lite konstigt också...
Jag tror precis som peter att i första hand är det tänndelar kablar o dyl.