Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

volvo 760 b23et problem.

Startad av autorendahl · 2009-04-22 · 1 svar

autorendahlTrådstart
Hallå ja, har en 760/740turbo som inte går som den ska, när jag startar den måste jag hålla den över 2000 varv annars dör den, och om den dör så måste jag vänta typ 20min innan jag kan starta bilen igen? börjar nästan tro att det är styrbox eller bränslerelä? vilket bränslerelä är det som sitter där vid säkringarna?
bilen är en 84a.
Mvh..
Meken
Här är några tips ,vet dock ej om det stämmer med din årsmodell -84
https://www.volvoclub.org.uk/faq/ImagesProcedures/RelayPanel760960A.GIF
eller
https://www.adde.dk/manualer/relaplacering.jpg

Fler trådar i Hjälpforumet Bil