Här är några tips ,vet dock ej om det stämmer med din årsmodell -84
https://www.volvoclub.org.uk/faq/ImagesProcedures/RelayPanel760960A.GIF
eller
https://www.adde.dk/manualer/relaplacering.jpg
https://www.volvoclub.org.uk/faq/ImagesProcedures/RelayPanel760960A.GIF
eller
https://www.adde.dk/manualer/relaplacering.jpg